چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۲۳:۴۳

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی:
برجام فضای مناسبی برای توسعه همکاری‌ها ایجاد کرد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برجام فضای مناسبی را برای توسعه همکاری‌های بین المللی ایران در حوزه دریا ایجاد کرده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، محمد سعیدنژاد در افتتاح دوازدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی ICOPMAS سخن گفت: ایران با دارا بودن 5800 کیلومتر ساحل در شمال و جنوب کشور و همچنین 17 جزیره بزرگ قابل سکونت بعلاوه دارا بودن امکانات‌ مناسب بندری و دریایی زمینه بسیار‌مناسبی برای توسعه همکاری‌های بین المللی اقتصادی و علمی‌در این‌ حوزه دارد. وی با اشاره به برجام افزود: برجام فضای مناسبی را برای توسعه همکاری‌های بین المللی ایران در حوزه دریا فراهم کرده است.

سعیدنژاد همایش ICOPMAS را نیز محل خوبی برای تبادل آخرین یافته‌های علمی‌و فن‌آوری حوزه دریا دانست و خاطر نشان‌کرد: امید است با حضور مقامات، اندیشمندان، دانشجویان و اساتید داخلی و خارجی شاهد نتایج خوبی از این همایش باشیم. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین به اجرای طرح ICZM از سوی این سازمان که در همایش‌های پیشین مطرح شده بود اشاره کرد و اذعان داشت:  در این زمینه‌ مطالعات جامعی انجام شده است تا به اهداف آن من جمله توسعه پایدار، تصمیم گیری یکپارچه، مدیریت پیامدها و مخاطرات طبیعی و ایمنی و حفاظت کارا از سواحل و محیط زیست دست یابیم.

سعید نژاد همچنین از رونمایی از دو دستآورد تازه سازمان بنادر در همایش دوازدهم ICOPMAS خبر داد و دراین باره تصریح کرد: شبکه پایش مشخصات فیزیکی دریا که با همکاری معاونت علمی‌و فنآوری ریاست جمهوری فراهم شده است و همچنین کتاب اطلس جامع تاریخ بنادر ایران که با همکاری دانشگاه تهران تالیف شده در این همایش رونمایی خواهد شد. شایان ذکر است دوازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی صبح دوشنبه 10 آبان با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونت علمی‌و فنآوری رییس جمهور، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوری، رییس انجمن بین المللی پیانک و جمعی از مدیران و اندیشمندان داخلی و خارجی در محل هتل المپیک تهران افتتاح شد. برپایی این‌ همایش تا روز دوازدهم آبان‌ماه ادامه دارد.



  کد خبر : 2671
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :